links
- ENGLISH CLUB
Lliçons i recursos per aprendre anglès
  - AGENDA WEB

Free English exercises (grammar, vocabulary, verbs, listening and reading). Aquí hi ha molts exercisis per poder practicar l'anglès, i tots són lliures i autocorrectius!

- Zona Clic
  Aplicacions de software lliure que permeten crear diferents activitats educatives multimedia. Pots triar l'àrea, l'idioma i el nivell.
  - XTEC
  - ISABEL PÉREZ
  Aquí trobaràs multitud d'exercicis i enllaços per aprendre i practicar el teu anglès. Página molt interessant per alumnat i professorat.
  - Learning English Online
  Exercicis i explicacions de vocabulari i gramaticals. També pràctiques d'exàmens, foros i jocs.
  - La mansión del inglés
  El mayor portal en español para aprender inglés.
  - The English Learning Website
  Exercicis de vocabulari i gramàtica, cançons i esquemes de gramàtica. Organitzat per cursos de la ESO i Batxillerat.
  - BBC RADIO
Advanced
learners
- ENGLISH ZONE – IDIOMS
Si vols practicar expressions idiomàtiques en anglès, aquí en tens un bon grapat organitzats per temes.
  - DAVE’S ESL CAFE
  Aquesta pàgina és un lloc de trobada per estudiants i professors d’anglès de tot el món. Plena de recursos i enllaços que et serviran per millorar el teu anglès.
  - THE IDIOM JUNGLE
  Idioms, phrasal verbs and slang. Primer has de triar el tema que vols treballar, llegir les notes i fer els exercicis (interactius o per imprimir).
  - THE PHRASAL VERB PICNIC
  Tria un verb, llegeix les notes i fes els exercicis per practicar els phrasal verbs.
  - BBC LEARNING ENGLISH
  Per aprendre anglès la BBC t’ofereix una sèrie de recursos en línia que t’ajudaran a millorar la teva llengua. Noticies d’actualitat, lliçons de gramàtica, vocabulari, pronunciació, conversa, preparació d’exàmens... Molt completa i fàcil d’utilitzar.
  - ONE STOP ENGLISH

A aquesta web trobaràs multitud de recursos (escrits i audiovisuals) per practicar el teu anglès

- ENGLISH PAGE

Per aprendre anglès fent servir tutorials de diferents temes i exercicis interactius per practicar. També ofereix llocs on llegir premsa, revistes i llibres en anglès. I enllaços per escoltar la ràdio!

- BRITISH COUNCIL – LEARN ENGLISH CENTRAL

En aquesta pàgina el British Council presenta moltes activitats per aprendre anglès: temes d’actualitat, gramàtica, jocs, cançons, listenings... Si no saps quin és el teu nivell pots fer un test per esbrinar-ho.

- AMERICAN RETHORIC
  Per millorar la teva retòrica en anglès.
  - IDIOMSITE
  Frases fetes angleses