Songs
- SUBINGLÉS
  Una manera fàcil i divertida d’aprendre anglès amb cançons subtitulades! Tria la cançó que més t’agradi i posa’t a cantar.
  - OM SINATRA
  La veu de Frank Sinatra y la seva clara dicció son ingredients perfectes per practicar l’anglès. Aquí trobaràs 50 de les seves millors lletres amb els audios, alguns vídeos, glossaris i explicacions.
  - THE ENGLISH LEARNING WEBSITE

Llistat de cantants que et permet escoltar la cançó i llegir la lletra, i si et ve de gust, també pots cantar!

- COOL LYRICS SITE
  Aquí teniu enllaços a pàgines on podeu trobar la lletra i informació de molts cantants: Blink 182, Bob Marley, Linkin Park, The Beatles, Nirvana, 50 Cent..
  - TEACHING WITH SONGS

Llistat de cançons –lletra i música- amb activitats per practicar vocabulari, gramàtica, fonètica, etc. Trobareu cançons actuals (Avril Lavigne, Mika, Justin Timberlake, Kylie Minogue...) i d’altres més clàssiques (Police, Supertramp, The Doors, Abba