Torna a la plana principal Correu electrònic
  Presentació, dades, documents, projectes, activitats. Calendari escolar, de matriculació, festes, avaluacions ... Horaris, matriculació, beques, tràmits.
Departaments i àrees del currículum escolar
Treballs d'alumnes
Espai per a l'Associació de Mares i Pares d'alumnes

RECURSOS D'ANGLÈS.

Webquest
- TREASURE HUNTS
  Recull de diferents caceres del tresor, webquests i d’altres activitats per fer on line
  - ISABEL’S ESL SITE

Selecció d’enllaços, articles exemples i plantilles per ajudar-nos a fer les nostres pròpies webquests i caceres del tresor. Per professorat

- WEBQUESTS.ORG
  Aquí trobem una base de dades amb moltes webquest en diferents idiomes. També inclou un apartat per que el professorat pugui crear les seves pròpies webquest d’un manera molt senzilla.
  - INTERNET SCAVENGER HUNTS
  Aquesta pàgina web ens permet trobar diferents caceres del tresor adequades per cada mes de l’any. Estan en format PDF i podem trobar diferents nivells.
  - WEBQUEST LONDON
  - A TRIP TO LONDON
  - ISABEL PÉREZ
  Gran varietat de webtasks i caceres del tresor