El Montcauet Escola d'Educació Infantil

a8066000@xtec.cat
montcauetdireccio@hotmail.es
qrcode

Petita explicació de com som i què volem

A la Llar Infantil El Montcauet treballem des del coneixement de l'infant i el respecte a la seva persona, a les seves característiques i a les seves diferències particulars.
Treballem establint normes i límits familiars de manera que l'infant aprengui i es desenvolupi d'una manera completa i harmònica.
Programem tenint en compte les competències que han d'assolir en aquest nivell per afavorir una adaptació fluida a la seva vida escolar posterior. Ens coordinem després amb les escoles perquè l'infant tingui un canvi d'etapa plàcid i exitòs.
Partim de la vivència perquè l'infant assoleixi el gust per aprendre.
Treballem i vivim les tradicions del nostre poble.
Treballem la socialització afavorint els sentiments de grup i de confiança en ells mateixos i en l'adult.
Estimulem les seves capacitats oferint-li el contacte amb molts i diversos estímuls(bits) per sembrar i obrir totes les seves possibilitats com a persona.
Treballem en contacte amb la natura i l'entorn per fer-los estimar la seva realitat.
Treballem conjuntament amb les famílies per intercanviar experiències, tant des de l'Ampa com des de l'escola de pares i altres activitats conjuntes.
Treballem reforçant el llenguatge tan l'oral com el plàstic i el musical.
Col·laborem en el pla d'entorn, amb l'escola de música i les altres escoles, perquè creiem amb la labor d'equip i per fomentar un sentiment d'arrelament en l'infant al nostre poble.

PDF Pots descarregar aquest document aquí

L'equip educatiu

PDF Equip Educatiu 2011-12 Descarregar

Projecte educatiu

PDF Projecte educatiu de centre 2011 Descarregar

Consell de Participació

Qui el forma? Què és? Perquè serveix?

Està format per un representant de l'Ajuntament.
Dos representants dels pares.
Dos representants dels educadors.
Personal no docent.
Està presidit per la Direcció.

És un òrgan col·legiat que serveis per prendre decisions a la Llar.
Per exemple sortides i activitats extres.
Per aprovar el Projecte Educatiu proposat per direcció i elaborat per l'equip educatiu.
Per prendre decisions en cas d'obertura d'expedients disciplinaris.
Per fer propostes econòmiques.
Per fer el seguiment de la bona marxa dels projectes proposats.
Serveix per fer que l'educació dels nostres infants sigui una tasca de tots.
Serveix per establir lligams de responsabilitat entre la comunitat i la Llar.
Serveix per establir una continuïtat entre tots els entorns on es desenvolupen els nostres infants.

Tots els pares i mares que tenen un fill o filla a la Llar són possibles candidats del Consell.

Calendari escolar

PDF Podeu consultar el calendari complet fent clic aquí

Contacte: a8066000@xtec.cat | Web optimitzada per una resolució de 1024x768 | Realitzada amb programari lliure: Ubuntu Gedit Inkscape Xara Xtreme | Certificada
Valid HTML 4.01 Transitional