NORMES DE CONVIVÈNCIA CURS 1999 - 2000
ENTRADES I SORTIDES:
1. La responsabilitat personal comença amb l'arribada puntual al treball, per tal de no molestar al professor ni als companys de classe.
2. Durant les hores de col·legi estàs sota la responsabilitat dels Directors Titular , Pedagògic i de tots els professors. Cal, doncs, que no t'absentis del Col·legi sense presentar al tutor un permís.
3. Si un alumne no pot assistir a classe, els pares avisaran personalment o per telèfon a la porteria del col·legi. I quan un alumne s'incorpori de nou a les classes haurà de presentar al tutor el comprovant dels pares a l'agenda on s'hi indiqui les causes de  l'absència.
Les reiterades faltes d'assistència i puntualitat es consideraran faltes greus.

CLASSE
4. Si alguna vegada un professor es retarda o falta a la classe, has de tenir la suficient responsabilitat per començar el treball fins que arribi.
5. Així com el professor respecta l'alumne, cal que en tot moment tu respectis els professors i personal de l'escola.
6. Respecte els altres com t'agrada que et respectin. No et riguis dels companys, ni els posis renoms, ni els deixis en ridícul, ni...
7. Per higiene i respecte als companys, no mengis ni masteguis xiclets, o d'altres coses a les classes, departaments, laboratoris i d'altres locals del Col·legi. És prohibit de fumar a totes les dependències col·legials.
8. Si vas a alguna classe que no és la teva, tingues cura de tot allò que hi trobis. No toquis res dels pupitres. No escriguis a les taules. Respecta totes les coses, tal com voldries que respectessin les teves.
9. Durant el descans entre una i altra assignatura, no juguis, no cridis, no surtis al passadís. Entre classes no es pot anar al lavabo. Cal anar-hi a les hores d'entrada, sortida o patis.
10. Considera la puntualitat com a signe de respecte al treball comú i com a condició d'eficàcia. La falta de puntualitat serà sancionada.
11. La classe s'acaba quan ho diu el professor.

ESBARJO
1. Durant el temps d'esbarjo és obligatori baixar al pati. Cap alumne no romandrà a les aules ni a les escales, ni als passadissos sense autorització.
2. A l'hora del pati cap alumne podrà sortir del centre sota qualsevol motiu.
3. Als esbarjos t'has de quedar a la zona que et correspongui.
4. Col·labora en mantenir el col·legi net. Llença els papers, bosses o deixalles a la paperera; no els llencis mai a terra.
5. Porta't correctament pujant i baixant les escales, sobretot si et creues amb alumnes més petits que tu.

EDIFICI I MATERIAL
1. No facis malbé les taules ni les parets amb ratlles o coses escrites. El col·legi és de tots i l'esforç per mantenir-lo ha de ser de tothom.
2. Si per negligència trenques algun vidre, taula, etc.. cal que ho notifiquis i n'abonis la reparació.

VARIS
1 . Que la teva paraula sigui un instrument de comunicació i de diàleg; no l'empris ni per insultar, ni per dir paraulotes. Respecta els teus companys, sobretot els més petits.
2. Si, fora de les hores de classe, vols realitzar algun treball en grup, sol·licita un local al Director.
3. No entris mai a la Sala de Professors. És un lloc reservat per a ells.
4. És convenient la participació de tots els alumnes a les activitats programades pel col·legi: museus, teatres, visites culturals, activitats pastorals, campanyes,...Aquesta participació afavoreix la formació integral, l'ensenyament pràctic i actiu, l'ordre i l'ambient de treball.
5. Les absències injustificades de classe, la insubordinació, la immoralitat, la introducció de revistes o altres elements que puguin ofendre la sensibilitat, el furtar o robar, el crear situacions de perill o risc físic tant com per un mateix com pels demés, i obligar a prendre mesures de rigor són faltes que justifiquen que un alumne sigui baixa al col·legi.
6. Cap alumne està autoritzat a pujar a les teulades o terrats per a buscar-hi les pilotes, o bé d'altres objectes.
7. Els alumnes no podran portar a l'escola objectes de valor: plomes, joies, diners,... Cadascú és responsable dels objectes personals i del seu material. Tant els vestits com d'altres objectes personals han de ser marcats amb el nom de l'alumne.
No es permet l'entrada de walkmans i altres aparells.
E1 NO compliment de les normes esmentades serà motiu de sanció.
* En els casos no previstos en aquest reglament la Direcció i el Consell Escolar prendran les decisions que creguin més adients.
NOTA :
- L'horari escolar és : pel matí de 8:30 a 1 i a la tarda de 3 a 5 .
- L'escola no es fa responsable de l'alumne fora de l'horari escolar.