FESTES DE L'ESCOLA

LA CASTANYADA

Aquest curs, a l’escola vam celebrar la castanyada el 29 d’octubre. Durant la festa, que es va desenvolupar a la tarda, es va realitzar una cantada de cançons relacionades amb la tardor i seguidament una degustació de castanyes torrades.

LA PREPARACIÓ DEL NADAL

Aquest curs, la festa de preparació de Nadal es va portar a terme durant el dia 22 de desembre. Al matí Educació infantil i educació primària es van reunir a la sala d’actes per fer una cantada de nadales i a la tarda pels alumnes de primària van arribar els patges reials que van saludar i obsequiar als nens amb caramels. Mentrestant a la sala d’actes els alumnes de secundària van fer una festa en la qual van aprendre a ballar salsa i els de 4t van aprofitar per vendre begudes pel viatge de fi de curs.

CARNESTOLTES

La festa de Carnestoltes es va celebrar el divendres 3 de març a la tarda, i va començar amb l’arribada i el pregó del rei Carnestoltes a l’escola i va continuar amb les danses i l’animació d’en Josep Rams

FESTA DEL COR DE MARIA

La festa del Cor de Maria la solem celebrar durant la primera setmana del mes de juny amb uns jocs florals i amb la recollida de diner per portar a les missions que la congregació té a diferents països del tercer món. Aquesta recollida es fa venent pastissos que desinteressadament fan els alumnes de 6è i 1r d’E.S.O. i begudes

FESTA DE FI DE CURS

Aquesta festa la celebren l’últim dia de curs i cada classe fa un petit obsequi per acomiadar als alumnes de 4t d’E.S.O. que marxen de l’escola.