Característiques de l'escola
Sortides i activitats
Preinscripció i matriculació
Calendari escolar
Material i llibres de text
Programa de socialització de llibres de text

Pla Estratègic

VALORS

- Integració en la vida escolar de l'alumnat i les seves famílies
- Respecte per la multiculturalitat.
- Tolerància entre tots els membres de la comunitat educativa.
- Convivència i participació.
- Cultura de la sostenibilitat.
- Foment de la llengua i la cultura catalana.

MISSIÓ

Som una escola pública catalana que promou la integració de l'alumnat i les seves famílies, fomenta la tolerància, la participació i el diàleg per resoldre els conflictes, educa en la multiculturalitat i la sostenibilitat i promou la igualtat d'oportunitats mitjançant l'adequada atenció a la diversitat.

VISIÓ

L'escola que volem ha de

- Facilitar la integració de l'alumnat nouvingut i les seves famílies a la societat catalana, des del respecte a la diversitat.
- Crear un clima de convivència que faciliti la participació de tots els estaments de la comunitat educativa en la dinàmica de l'escola.
- Aprofitar la multiculturalitat per potenciar el coneixement i els valors de les diferents cultures.
- Aconseguir que l'alumnat adquireixi les competències necessàries per integrar-se sense exclusions en la societat del segle XXI mitjançant la utilització de les TIC i tota mena de recursos al nostre abast.
- Crear un ambient de treball acollidor i motivador perquè educadors i educands se sentin realitzats com a persones.
- Mantenir i millorar les relacions amb les institucions del municipi per a una millor cohesió social de la comunitat educativa.
- Fomentar un estil de vida sostenible, que integri una adequada qualitat de vida amb un ús responsable dels recursos naturals.
- Procurar la intervenció d'agents educatius externs (educadors socials, EAPS, TIS, mediadors...) en l'activitat quotidiana del centre.

Salt, gener de 2007.