IES CASTELL D'ESTELA
Pàgina principal

L'IES Castell d'Estela està situat a Amer, una poble de la comarca de la Selva a Catalunya. L'institut és un institut petit. Som una mica més de 300 alumnes i uns 35 professors. IES s'ingifica Institut d'Educació Secundària.Quan els alumnes acabaven l'educació Primària a l'edat de 12 han d'estudiar 4 anys a l'institut. Aquesta etapa s'anomena ESO, Educació Secundària obligatòria. A l'institut estudiem l'ESO i també podem fer el Batxillerat, en les seves quatre modaltiats: Ciències socials i Humanes - Ciències naturals - Tecnològic - Artístic. El batxillerat té dos cursos. Els alumnes que han realitzat el projecte Amer-Garnes estudien primer i segon de Batxillerat d'Arts.

El nostre institut té un edifici principal i dos de més petits. Tenim un pati bastant gran i tot el recinte de l'institut està envoltat de cases. els edificis no són gaire nous.

INSTAL.LACIONS DE L'INSTITUT

Us volem explicar quines matèries estudiem al batxillerat d'Arts. Fem matèries comunes i matèries específiques de la modalitat d'Arts:

MATÈRIES COMUNES MATÈRIES D'ARTS
Català Dibuix Artístic