Sant Jordi 2004

Enguany, i dintre de la Diada de Sant Jordi, el nostre centre va fer la presentació del seu CD. Era l'acte que culminava un seguit d'activitats dutes a terme des de principi de curs i que tenia com a eix vertebrador la interculturalitat.
L'enregistrament d'aquest CD era una mena de resum de tot aquell sentir que havia estat envaint un espai important de temps i que a través de la música agafava forma i color. Tot el centre havia participat d'una manera o altre en la seva elaboració.
La lletra de les cançons havia sortit
de poesies fetes pels propis alumnes. Havia estat musicat pel professor de música, amb la participació d'alguns alumnes. L'enregistrament es va dur a terme als estudis de Ràdio Municipal de Camprodon.
La celebració de la Diada i els Jocs Florals era un marc immillorable per la seva presentació.

També, i com es ve fent any rera any, es van organitzar un seguit d'activitats i concursos.

1. Concurs de "microcontes"
        2. Concurs de fotografia.
        3. Concurs de pastissos.

Els resultats d'aquests tres concursos es va fer públic durant l'acte de presentació del CD.