Aula d'acollida 2010-2011 .... . . . ..

Ens presentem...

Mounia Es Samlaly de quart d'ESO: sóc del Marroc tinc setze anys i visc a Hostalric, vaig a l'INS Vescomtat de Cabrera i m'agrada molt cuinar, m'agradaria ser cuinera.

Hola, sóc en Bangally Dimba: sóc de Gàmbia i visc a Breda, tinc 13 anys , m'agrada molt jugar i estic content de venir a l'institut.

Sóc Kaba Tarawolly: sóc de Gàmbia i visc a Breda, m'agrada molt l'institut, m'agraden els cotxes i les motos i vull ser mecànic.

Sóc Francislaine Cordeiro: sóc del Brasil tinc tretze anys, ara visc a Hostalric però abans vivia a Lloret de Mar, m'agraden molt les fotos i la moda.

Abderrahim Nemilla: sóc del Marroc, visc a Breda, m'agrada molt jugar a futbol , faig primer d'ESO

Ismael Gracia: tinc catorze anys, sóc de Gallur un poble d' Aragó, ara visc a Sant Feliu de Buixalleu, m'agraden molt els cavalls i en tinc sis, també m'agrada molt el futbol però no hi jugo.

Maria Eugenia García: sóc de Cadis, visc a Hostalric, m'agraden les ciències i m'agradaria ser científica per descobrir coses noves, m'agrada escoltar música la Rihanna.

Juliano Correia: sóc de França, però ara visc a Fogars de la Selva , m'agraden molt les motos de cròs i també el futbol .

Abdourramany Balde: sóc de Senegal , tinc catorze anys, m'agrada el futbol i visc a Breda.

Sergio Felipe Flórez: sóc de Colòmbia, tinc setze anys, visc a Breda i m'agrada molt el futbol.

Julián Santiago Flórez: sóc de Colòmbia, tinc quinze anys, visc a Breda i m'agrada molt el futbol, m'agrada molt venir a l'institut.

de l'institut
Cursos: 10-11 | 09-10 | 08-09 | 07-08 | 06-07
I Setmana de la interculturalitat (2007)

d'internet