Presentació

L'Institut Vescomtat de Cabrera és un centre d'ensenyament públic que va iniciar la seva tasca el curs 1995-1996, amb el nom d'Institut d'Hostalric. L'estiu de 2005 vam estrenar edifici nou, obra dels arquitectes Gabriel Mora Gramunt i Carmina Sanvisens Monton. S'hi imparteixen estudis d'ESO, batxillerat i el CFGM d'Elaboració de productes alimentaris.

L'objectiu de l'institut és donar un bon servei educatiu als nois i noies de la zona assignada en el mapa escolar de Catalunya, que en el nostre cas és l'àrea compresa pels municipis de Breda, Fogars de la Selva, Hostalric, Massanes, Riells i Viabrea i Sant Feliu de Buixalleu.

En el centre hi treballa tot un equip de professionals que està integrat per professors, personal d'administració i serveis, neteja i monitoratge.

Un institut, dues seus. El curs 2015-2016 es crea una nova seu a Breda. Si ja fa anys vam ser pioners a Catalunya per la implantació de la jornada continuada en centres de secundària, ara ho som també, a les comarques gironines, en esdevenir un institut amb dues seus: Hostalric i Breda. El curs 2016-2017 es trasllada aquesta seu de Breda: deixa l'Espai Jove i s'ubica en un nou equipament amb tres mòduls darrere de l'escola Montseny, a la futura plaça de les Escoles.

Comencem el nou curs escolar 2016-2017 amb nova pàgina web de l'institut; a partir d'ara, trobareu allí els nous continguts.

Llegiu també: Històries de l'Institut

12 de setembre de 2016