Digues Com!
El projecte Fènix participa en el concurs amb dues entrevistes radiofòniqies

Sota la batuta de la professora Carme Morell Cot, els alumnes del projecte Fènix, de l'Aula Oberta, estem participant en el concurs "Digues Com! El gust per la paraula", amb dues entrevistes radiofòniques. Ara estem en fase de votació popular. Si voleu participar-hi, podeu votar des d'aquest enllaç: http://www. digues.com, escolta i vota ...

Els grups participants: Fènix 1, amb l'entrevista al professor Jose Manuel Alorda, i Fènix 2, amb l'entrevista a la professora i directora Montse Jordà. Cliqueu els aparells:

De què va el concurs: La COM busca els comunicadors del futur entre els nois i noies de totes les escoles catalanes al concurs DiguesCOM! DiguesCOM! és una iniciativa dissenyada per COMRàdio, amb el suport pedagògic del Departament d’Educació de la Generalitat, amb la finalitat de fomentar la comunicació, potenciar la difusió del mitjà radiofònic i millorar les habilitats lingüístiques, tant orals com escrites, dels joves de Catalunya.