Departaments

© INS Vescomtat de Cabrera

Sant Jordi 2007

La celebració d'aquesta diada és una tradició al nostre centre. Les activitats festives s'iniciaran a les 11:45. A la programació d' enguany destaquem: el Mercat del llibre usat que es farà per primera vegada, el concurs literari promogut pel Departament de Llengua Catalana que ja ha esdevingut una tradició, així com també la lectura de poemes per part del alumnes de batxillerat..

Podrem veure exposades boniques manualitats d'escultura i expressió fetes pels alumnes a l'àrea d'Expressió Artística.

Entre d'altres activitats de caràcter lúdic, festiu i commemoratiu, la cloenda de l'acte acadèmic serà aprofitada per fer públics els noms dels guanyadors dels concursos literaris, de cartells i del matemàtic Cangur .