Intercanvi amb Itàlia

Programa Itàlia 2008
Informacions i normes
Projecte d'intercanvi d'alumnes
Com es diuen els italians ?
Curs 05/06
Curs 06/07

Aquest curs 2007-2008, el Departament de Llengües estrangeres organitza per cinquè any consecutiu un intercanvi amb un grup d'alumnes de la Scuola Media Galileo Galilei de Breda di Piave ( Itàlia).

Aquesta experiència comença cada curs al mes de setembre, quan els alumnes de segon d' ESO inicien el crèdit d'Anglès Planning a trip. En aquest crèdit variable, apart de treballar diversos aspectes comunicatius de la llengua, els alumnes mantenen correspondència en anglès i via Internet amb els seus companys italians.

En el crèdit es treballa vocabulari i estructures relacionades amb situacions comunicatives que es poden trobar a l'hora de fer un viatge a un país de llengua anglesa: a l' aeroport, a l' estació de tren, converses telefòniques, en un hotel, en un restaurant, anar de compres, en un museu, etc. Apart, els estudiants mantenen correspondència amb els seus companys italians intercanviant informació personal: gustos, família, casa, poble, amics, escola, festes, etc.

Com a cloenda d'aquest crèdit es duu a terme l'intercanvi; al mes de març els alumnes catalans viatjaran a Itàlia, i al mes d' abril els alumnes italians visitaran la nostra comarca. En ambdues estades els alumnes s'hostatgen a cases dels seus companys i es duen a terme diverses activitats i sortides pedagògiques i culturals.

Mapes i fotos: Venècia · Pàdua · Treviso · Breda de Piave · Breda de la Selva
Gran enciclopèdia catalana: Itàlia · Mapa