Disseny, samarretes
Tecnologia de 2n ESO, curs 07/08

Hola a tots! Els alumnes de 2 B i C aquesta vegada han realitzat el disseny d'una samarreta. Aquesta pràctica correspon al tema del disseny i confecció. Els passos que han seguit són:

1. Crear una necessitat ( sempre hi ha un perquè de fer les coses)

2. Solució del problema ( en tots era la realització de la samarreta, però segons la necessitat, variava el disseny)

3. Disseny de diferents prototips o dissenys que solucionen el problema.

4. Triar el millor disseny.

5. Confecció del disseny. Dins la confecció, els alumnes han tallat roba de diferents colors de la forma del disseny que han fet ells. Després, els trossos de roba s'han cosit a la samarreta.

Els punts qua han fet servir són: el punt de basta ( més senzill) o punt de repunt (el més complicat). Alguns dissenys han incorporat botons o cremalleres en les seves creacions.

La samarreta s'ha elaborat bàsicament en hores de pràctiques. Alguns alumnes han aprofitat la samarreta per la Gimcana del 21 de desembre.

Us felicito a tots per la feina realitzada!!!

Sònia Ruiz, professora de tecnologia