Tecnologia a 1r i 3r
Treballs de tecnologia a crèdits variables de 1r i 3r d'ESO, curs 07-08

Crèdit variable 1r ESO: Disseny i construcció d'un objecte

Els objectes que han dissenyat i construït els alumnes són cadires i taules. L'objecti us d'aquest variable és iniciar als alumnes a l'elaboració d'un projecte tecnològic a partir d'una necessitat. Cal dir que tots els projectes han estat dissenyat pels alumnes, buscant idees per internet o simplement a partir de la seva imaginació!! Ha sigut difícil construir l'objecte a partir d'un disseny inventat, però estic satisfeta ja que els problemes que han sorgit han sigut solucionats pels alumnes, amb l'ajuda de la professora. Considero que aquest aprenentatge els hi serà molt útil per aplicar-ho a altres projectes acadèmics de tecnologia, així com a la seva vida quotidiana.

Us felicito nois, per la feina ben feta!!

Crèdit variable 3r. ESO: Mecanismes

Els alumnes ens ensenyen el projecte final realitzat en aquest variable. Aquest projecte va tractar de dissenyar i construir un vehicle que funcioni amb un motor elèctric. El mecanisme que es veu en les imatges ens ensenya que un eix del motor reductor hi ha una roda dentada que transmet moviment a una altra roda subjectada a un eix del vehicle, a partir d'una corretja. Un dels objectius d'aquest projecte és la conscienciació de buscar alternatives energètiques, buscant informació sobre vehicles híbrids, cada cop més coneguts en el mercat dels automòbils.

Felicitats nois, els dissenys són molt creatius i com heu comprovat,
Funcionen!!

Sònia Ruiz, professora de tecnologia