TecnoRepte'15
Hi participem amb dos equips de tercer d'ESO

Dissabte 16 de maig va tenir lloc el Tecnorepte a l'Edifici de Pll de l'Escola Politècnica Superior, coincidint amb la Jornada de Portes Obertes de la Universitat de Girona. Es tracta d´un acte gratuït i obert a tothom que preveu mostrar la resolució del repte de diferents instituts de secundària de la província de Girona. L'organització preveu que sigui una jornada lúdica i familiar que permeti acostar la tecnologia a tothom.

Hi van participar onze grups concursants de diferents centres de Girona. Els alumnes havien de fer una exposició del seu projecte i després una cursa. En aquesta cursa els cotxes havien de fer 4 metres amb un got ple d'aigua a sobre. El jurat mesurava la rapidesa i si aconseguia no vessar l'aigua durant el trajecte, a més de considerar el disseny, la construcció i l'exposició del treball. El nostre centre aportava dos grups, i tots dos van obtenir premis.

Equip Floris: Carlota Bonjoch, Raquel Garcia, Berta Fernandez i Queralt Gomez

Equip Tractor Blau: Sergi Fernandez i Arnau Comelles

Projecte Tecnorepte, Universitat de Girona
Tecnorepte: equips i projectes concrets
Equip FLORIS - INS Vescomtat de Cabrera
Equip TRACTOR BLAU - INS Vescomtat de Cabrera

Si us agraden, voteu els vídeos dels vostres companys!

Per a votar el vídeo des de Youtube, cal entrar com a usuari, amb el correu de l'institut ja tenen accés d'usuari. Es donarà premi al més votat.
L'organització del Tecnorepte preveu durant l´acte de cloenda un reconeixement per tots els equips participants i unes mencions especials que tindran en compte tot el treball realitzat (demostració, pechakucha i presentació audiovisual). Destaquem la possibilitat de participar en la Menció Èxit, on es premiarà l'equip que hagi aconseguit el nombre més alt de: M'agrada a Youtube.

Més fotos al Google+:

Departament de Tecnologia