Associació Esportiva
AE INS Vescomtat de Cabrera

Coneixeu l'Associació Esportiva INS Vescomtat de Cabrera?

Tal i com el seu nom indica, és una associació d'alumnes, pares, mares i professors, sense ànim de lucre, que té com a objectiu final "promoure l'esport" per tal de millorar els hàbits escolars en matèria de salut i benestar social.

Des de la Secretaria General de l'Esport, es va pensar en crear un Pla Esportiu que involucrés a tothom: alumnes, pares, mares, ajuntaments, escoles i consells escolars i així promoure la pràctica d'activitat física, per evitar l'evident sedentarisme que cada cop era més comú entre els joves.

Doncs bé, ara ja fa sis anys que duem a terme aquest projecte i podem dir que s'han assolit moltes fites. Finalment, l'Associació està reglamentàriament establerta, de manera definitiva.

Què hem fet fins ara i què fem enguany?

Hem participat en totes les edicions del Torneig Interinstituts al GEiEG de Palau.
Hem assistit a totes les Trobades Intercomarcals organitzades pel Consell comarcal.
Tenim una lligueta de futbol sala i de bàsquet a les hores del pati, i també es poden realitzar altres activitats com: aeròbic, breakdance o bàdminton.
Realitzem una Trobada Esportiva de cinc dies el mes de juliol a Santa Susanna, des de fa dos anys.
Organitzem, com a mínim, dues sortides esportives cada curs acadèmic.
Hem format, tant amb pràctica com amb teoria, a un total de quinze alumnes que han realitzat el CURS DE DINAMITZADORS (Tarragona)
Participem fent activitat física, al "Dia Mundial de la Salut" (el curs passat vàrem fer una "macroclasse de batuka" per a cent alumnes).
Enguany, engeguem les ACTIVITATS EXTRAESCOLARS, fora de l'horari lectiu (els dimarts i els dijous a la tarda). Comencem amb un equip masculí de futbol sala, un equip femení de volei i un equip masculí de bàsquet.

Per tant, sembla què no és poc no? Sigui com sigui, continuarem amb molta il·lusió i, dirigit a tots els alumnes i/o professors que tinguin inquietuds esportives, s'accepten totes les propostes que vulgueu. Ànims!

David Ríos Martínez
President i Coordinador de l'Associació