22-9-99

A l'alcalde de la Bisbal

PUNT DIARI. El lector escriu-dimecres, 22 de setembre de 1999

En primer lloc ens hem de felicitar per la participació en la convocatòria de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes de l'IESI de la Bisbal. Mai havíem tingut aquesta resposta en cap dels actes que hem celebrat. Tant l'acte del dimarts dia 14 a l'assemblea del Foment, com la participació en la manifestació del dimecres dia 15 han estat multitudinaris, i alumnes, professors, pares i mares han manifestat un interès comú per assolir la millora del nostre institut.

He anat meditant aquesta moguda i cada vegada que hi penso és més clar que l'alcalde, el senyor Romaguera, ha deixat passar l'oportunitat que li brindava la sala plena a vessar, si com vaig demanar al final, hagués demostrat sensibilitat i interès per resoldre el problema. Gaudint de l'àmplia majoria de què disposa, només li calia convocar de manera extraordinària un ple aquesta mateixa setmana, i així cedir els terrenys com li demanava Ensenyament. En lloc de fer el possible per millorar la situació, comunica a tota la sala que de cap manera farà un ple extraordinari per aquesta qüestió, ja que està previst prendre l'acord en el ple ordinari de final de mes. És molt original aquesta forma de manifestar l'interès per la qüestió.

Senyor Romaguera, rectificar és de savis. Vostè posa l'exemple de la caserna dels Mossos i manifesta que la Bisbal ha estat maltractada en els darrers anys per part d'Ensenyament, i la meva sensació és que ara també és maltractada des de l'Ajuntament.

JOAN MUNTANER I LARA, expresident de l'AMPA de l'IESI de la Bisbal (Baix Empordà)

Precedents (història de l'Institut) Calendari de mobilitzacions puja