LAURA MARTOS SALÓ

La nova, primera i interessant plana de la Laura

foto

Sóc la Laura Martos, tinc 16 anys i estic creant la meva primera pàgina web. Visc en un poblet molt petit i bufó, Vulpellac. Estic fent 3r BUP, és un curs bastant fort. M'agrada bastant fer informàtica però el problema és que no hi entenc gaire.

El meu Institut

Laura

L'Institut en el qual estudio és un verdader desastre, no cau per terra perquè Déu no vol.

Ara hi comença a haver una mica d'organització. Hi ha molts professors, a causa de la multitud d'alumnes.

Respecte als meus estudis; sóc bastant nefasta. Realment estudiar no és el meu fort, però, d'aquest tema millor no parlar-ne.

Vaig néixer un divendres 13 de febrer de 1981, 1:00 de la matinada. Sóc una aquari; amb les característiques corresponents: SÓC MOLT RARA.

Sóc una noia bastant tímida, els meus amics sempre m'ho diuen. Em costa bastant fer-me amb la gent; podríem dir que no sóc gaire sociable. Però això no vol dir que no m'agradi passar-m'ho bé. Al contrari, m'agraden les Festes i m'agrada sortir amb les amigues.

El problema és que la Bisbal d'Empordà (ciutat al costat del meu poble) és un verdader fàstic en quant a "ciutat marxosa". La veritat és que està molt morta.

ALTRES ALUMNES
VISITA LA MEVA FEINA