RACÓ DE L'AULA

Aquí podreu veure algunes de les activitats realitzades pels alumnes dels diversos cicles educatius que hi ha al Centre.

Animacions realitzades en la classe d'informàtica pels alumnes de CS 2

Autoretrats relaitzats amb el Paint pels alumnes del CM 2

Pàgina web realitzada pels alumnes de CS 2 del seu projecte per Rwanda

Descripcions fantàstiques CS 1

Històries d'un nen/a que no estudiava però feia bé totes les altres coses CM 2

Plantada de l'arbre CM 2 (i CS 1)

Web's de famosos CS 1

Aquest espai de la web intentarà aconseguir dos objectius igualment d'importants:

Donar més informació per conèixer millor el nostre col·legi, com es treballa, activitats que fan els nens i nenes, etc. per així poder millorar sempre que es pugui.

I ser al mateix temps una eina de treball per als alumnes, que els motivi i els ajudi així com els faciliti aprenentatges per millorar en un treball personal per aprendre noves coses d'aquest món de la informàtica i més concretament d'internet però que després ho puguin extrapolar a altres camps de l'aprenentatge. Ells seran en gran mesura els encarregats de l'actualització dels continguts.

Com que és una eina en la qual es pot interaccionar molt fàcilment i on la informació és la base, està oberta a les vostres aportacions en allò que cregueu interessant: recursos, participacions, informació, etc. sempre  de coses positives relacionades amb l'educació o que hi poden tenir alguna relació.