PROPOSTA EDUCATIVA DEL NOSTRE CENTRE

La nostra escola consta de la Llar d’Infants (pujada del Seminari), i del centre de Primària Arrels I (Plaça Sant Isidre) que té continuïtat al centre de Secundària Arrels II (Avda. Cardenal Tarancón).
Disposa dels següents serveis: biblioteca, gimnàs i vestidors, menjador, aula d’informàtica, aula d’idiomes i laboratori, aules de reforç, d’acollida i de música.
Tenim sis aules d’Educació Infantil, quatre de Cicle Inicial, quatre de Cicle Mitjà i quatre de Cicle Superior.
El nostre projecte educatiu recull entre altres els següents principis:

- L’escola presenta un projecte educatiu inspirat en l’humanisme cristià, amb la finalitat de promoure el ple desenvolupament de la personalitat dels alumnes, és a dir, l’educació integral.

- La llengua en què els alumnes fan els seus aprenentatges és la catalana.

- La nostra línia metodològica es fonamenta en el tracte personalitzat que s’intenta adequar al ritme evolutiu i a les capacitats intel·lectuals de cada nen.

- Es treballa d’una manera activa que implica la participació de l’alumne en el procés d’aprenentatge.

- L’educació i la convivència es desenvolupen en un marc de tolerància i respecte a la llibertat de cadascú, a la seva personalitat, cultura, tradicions i sexe.

- L’objectiu de l’escola Arrels Primària és, en definitiva, educar persones.

Tornar al menú