El barranc de Cirès

El dia 8 de març, els alumnes de 2n d'ESO, acompanyats per les professores Núria Casas i Dolors Pifarré, van fer una sortida de camp amb el professorat del Camp d'Aprenentatge de la Vall de Boí.

L'activitat programada era fer un estudi del riu Noguera Ribagorçana, però les intenses pluges dels dies anteriors ho posaven molt difícil i es va optar per estudiar el barranc de Cirès, també molt proper al centre.

Al llarg del matí es va portar a terme el treball de camp, o sigui l'estudi de les característiques de l'aigua, de les roques sobre les que circula i dels organismes que hi viuen. Totes aquestes observacions van ser utilitzades posteriorment al centre dins del marc del treball de síntesi.

Notícies i activitats del 2n trimestre

Curs 2012-13

3r. trimestre

Els dinosaures a la Ribagorça

El dia 14 de març els alumnes de 1r. d'ESO, acompanyats de la seva professora de Ciències Naturals, Isabel Reynal i les seves tutores Eva Hernández i Laura Martínez, van fer una sortida a Areny de Noguera. Vam visitar el Museu dels dinosaures, on es troba molta informació gràfica sobre aquests animals i també fòssils trobats als jacimnents de l'Areny. Després d'esmorzar a la font, vam fer un itinerari cap al Jaciment Blasi, on es troben reproduccions dels fòssils de dinosaure trobats en aquell indret.

Aquesta sortida està emmarcada en la preparació del treball de síntesi que vam fer posteriorment a l'institut.