Temporalització programació informàtica.

3r TRIMESTRE. CURS 2009/10

- Joc d'atenció: Qui? Com? Què?

• Visualitzar les novetats de les webs i blocs de zer i centres i participar en la seva edició.

• Fer ús del Calendari i enviar un e-mail de felicitació per l'aniversari d'un/a company/a o mestre/a.
  • Realitzar el treball d'algun dels poemes de la Lola Casas, del llibre Poemes petits. Llibres de lectura

• Participar en l'elaboració i en les votacions dels eslògans dels cartells i dels díptics de la Festa fi de curs. Concurs d'eslògans

• Col·laborar en l'edició del nº 33 de la revista ZONA's magazine. Els drets dels infants.
    - Joc d'atenció: Qui? Com? Què?

• Realitzar el treball del llibre de la Lola Casas, Poemes petits. Llibres de lectura
  • Consultar l'estació meteorològica instal·lada a Montclar. TERMÒMETRE
  • Visualitzar les novetats de webs i blocs de zer i centres i fer-ne els comentaris.

• Participar en l'espai Un mes, un conte. Nº 20 Descobrim Catalunya des del cel.CONTE 19 i 20

- Joc d'atenció: Qui? Com? Què?

• Realitzar el treball del llibre de Geronimo Stilton, El fantasma del metro. Llibres de lectura
  • Consultar l'estació meteorològica instal·lada a Montclar. TERMÒMETRE

• Col·laborar en l'edició del nº 32 de la revista ZONA's magazine. Els drets dels infants.

2n TRIMESTRE. CURS 2009/10

- Qui? Com? Què?
    Comentari dels diferents quadres creats amb la tutora.

• Mirar les ordres de Sa Majestat Carnestoltes i de la Vella Quaresma.

• Col·laborar en l'edició del nº 31 de la revista ZONA's magazine. L'astronomia.
    - Qui? Com? Què?

Un cop penjades les presentacions a les webs dels centres, els/les alumnes han de resoldre la pregunta del trivial de cadascun/a dels companys/es i assabentar-se de les tres qüestions que es formulen a l'espai dels/de les mestres i comunicar-los-hi per correu electrònic la resposta correcta.

• Consultar l'estació meteorològica instal·lada a Montclar. TERMÒMETRE
  • Participar en l'espai Un mes, un conte. Nº 19 Em fan fàstic les verdures.CONTE 19 i 20

1r TRIMESTRE. CURS 2009/10

• Crear una carpeta a la T dins de la carpeta alumnes amb el seu nom.

• Presentació personal de l'alumne a la web:
    - Galeria dels Museus de la Zer del Sió: aprofitant el treball realitzat a l'àrea de plàstica, coneixerem a diferents pintors abstractes i ens convertirem en petits/petites artistes! Presentacions

• Col·laborar en l'edició del nº 31 de la revista ZONA's magazine. Sabent que el 2009 és l'any internacional de l'astronomia, la temàtica girarà al voltant d'aquest tema.

• Crear una carpeta a la T dins de la carpeta alumnes amb el seu nom.

• Dins de la carpeta de cada alumne crear la carpeta amb el curs corresponent. Ex: curs09_10.

• Dins de la carpeta del curs crear una carpeta per a cada àrea.

• Presentació personal de l'alumne a la web:

• Netejar el correu web de l'alumne/a i fer-n'hi ús. (Calendari).
  • Visualitzar les novetats de webs i blocs de zer i centres i col·laborar en la seva edició.
  • Participar en l'espai Un mes, un conte. Nº 18 La vaca Bali. CONTE  19 i 20

• Dins de la carpeta del curs crear una carpeta per a cada àrea.

• Presentació personal de l'alumne a la web.

• Participar en l'espai Un mes, un conte. Nº 18 La vaca Bali.CONTE  19 i 20

• Dins de la carpeta del curs crear una carpeta per a cada àrea.

• Presentació personal de l'alumne a la web.

• Participar en l'espai Un mes, un conte. Nº 18 La vaca Bali. CONTE 19 i 20

Presentacions mestres
  • Espai de presentació: Qui? Com? Què? Presentacions
Fòrum
Pots escriure un comentari al nostre bloc.