MOSTRA DE DANSES I CANÇONS

Durant la última setmana del segon trimestre, del 22 al 26 de març, els nens i nenes de l'escola del Vinyet van poder escoltar, aprendre, ballar, cantar i gaudir d'algunes de les cançons cantades pel Xesco Boix.

Recentment es van complir 25 anys de la mort d'aquest artista i, des de la nostra escola, hem volgut recordar-lo a partir d'un seguit d'activitats.

Els nens i nenes es van repartir en vuit grups barrejats. En cada un dels grups van poder escoltar un conte, aprendre dues cançons i ballar una dansa. A més a més d'això també van treballar separadament diferents part de l'auca que ens explicava qui era en Xesco Boix.

Conte del cargol i l'herba de poliol
Conte de l'elefant

Després de tota la setmana aprenent i ballant les cançons d'en Xesco Boix, el divendres tots els nens i nenes es van trobar per fer una mostra.

Cada grup va presentar les seves vinyetes de l'auca per formar entre tots la història completa. Després tots els grups van cantar una de les cançons apreses i van ballar la dansa que havíen après durant la setmana.