UN NOM PEL CONILL

El segon trimestre l'espai de la natura va començar amb un nou animal. Es tracta d'un conill porquí.

Calia donar-li un nom, així que tots ens vam posar per feina. Cada classe va escollir un nom per proposar a la resta de l'escola; el vam escriure en un plafó que també vam decorar de diferents maneres. Els sis noms van estar durant tota la setmana penjats a l'espai de la natura, al costat del conill.

Dijous tots els nens i nenes de l'escola van votar el nom que més els agradava. Els més grans, els de P5, van ajudar els nens i nenes de P3 a escriure els noms que més els agradaven.

Divendres vam obrir l'urna i vam llegir tots els paperets que hi havia dipositats. Després d'un emocionant recompte vam poder saber quin seria a partir d'aquell moment el nom del conill:

Blanquita
Després d'uns mesos entre nosaltres, durant els primers dies de maig, la Blanquita es va posar molt malalta i es va morir. En vam parlar tots a les classes.