El projecte d'escola

A l'espai exterior de l'escola hi tenim una pila d'arbres, forats i racons per jugar. Enmig de tot això n'hi ha un d'especial; un espai únic, amagat, amb l'espai just per a quants nens i nenes, un punt estretègic. Per a tots és com una petita cabana on hi amaguen i hi viuen històries cada dia diferents. La llàstima és que aquesta no és prou gran per poder-hi cabre tots els nens i nenes del Vinyet que voldrien compartir aquesta aventura.

Un dels nens de la nostra escola ha proposat, juntament amb la seva mare, una idea per dur a terme al pati.

Ens van proposar fer unes cabanes a l'espai exterior, de tal manera que així tots els nens i nenes tindríem un espai on construïr noves aventures i històries. Vam veure imatges espectaculars, cabanes curioses, totes elles fetes amb elements naturals.

Vam pensar les nostres propostes i aviat començarem a treballar.