EL MÒDUL DEL VINYET PINTAT!!

Aquest Cap de setmana una colla de famílies han vingut a l'escola per fer més agradable i divertit el mòdul.

Mares, pares, nenes, nens, àvies, amics, etc. Tots plegats han pintat l'espai que ocupen els infants de 5 anys i el menjador de l'escola.

Si us hi passegeu podreu veure quins colors més alegres que hi ha i la tranquil·litat que desprenen.

El dilluns quan, tota la colla de mestres, vam arribar a l'escola: QUINA SORPRESA! Les parets tenien color, i el vestíbul, i la tanca, i la paperera,... certament, han aconseguit el seu objectiu: fer l'entorn on es mouen els infants més agradable i divertit.

El millor però va ser els comentaris que se sentien a l'escola:

•  Ho vam passar molt bé!

•  La mainada també ens va ajudar.

•  Fins hi tot una àvia pintava i pintava.

•  Vam dinar-hi i tot!

•  Això fa escola perquè l'escola som tots.

•  Rodones, moltes rodones. Vam pintar rodones.

•  Sí, i això encara no és tot.

•  Estic ben cansada però ho vam passar molt bé.

L'equip docent vol donar les gràcies a tota aquesta colla de gent que, d'una manera totalment desinteressada, han posat el seu granet de sorra a l'escola El Vinyet.