El primer dia d'escola del curs 09-10

FELICITAT- IL·LUSIÓ- EMPATIA- EMOCIÓ- AMOR- MÀGIA- OBEDIÈNCIA- GRATITUD- AMISTAT- PAU- CORATGE- HUMILITAT- ALEGRIA

Amb tots aquests i molts més sentiments hem començat el curs a l'escola EL VINYET.

Puntualment, a les 9 del matí han anat arribant tots els nens i les nenes acompanyats dels pares i les mares.

CODDELLS, PEDRES, ROCS, CÒDOLS

DEL RIU O DE LA PLATJA

DEL CIM I DE LA TERRA BAIXA

DE LA LLERA DEL RIU, DEL CAMÍ DEL BOSC O DEL MEU CARRER

Tothom ha portat una pedra personalitzada: pintada amb retoladors, amb botons enganxats, amb plastilina, amb dibuixos, embolicades, ....... juntament amb un sentiment escrit en un paper o una cartolina.

Tots aquests sentiments han unit l'espai de l'edifici i el mòdul per un dia. Ara, per evitar que es mulli i es faci malbé està penjat al menjador de l'escola.

Les pedres, un cop vernissades les han anat ficant els nens i les nenes dins d'una estructura d'un filat que, en forma d'escultura, romandrà a l'entrada de l'escola durant el curs.

Un cop a les classes hem conegut els nous companys i companyes i ens hem retrobat amb els del curs passat.

I, entre cants, contes, alguns plors, jocs, ..... hem passat el primer dia d'un curs que ens espera carregat de novetats i emocions.

Gràcies a totes les famílies per fer una entrada de curs tant especial. Desitgem tenir-vos a totes i a tots al nostre costat.