TALLERS DE TARDOR

El nostre entorn ens dóna la oportunitat de poder gaudir d'aquesta època de l'any tant màgica: les fulles dels arbres canvien de color, cauen al terra i, si ens passegem per les fruiteries trobem una gran varietat de fruites i colors.

A l'escola, el dijous a la tarda, vam fer uns TALLERS CULINARIS DE TARDOR. Han vingut una colla de mares i ens han ensenyat diferents receptes de cuina. Hem fet: un pastís de castanyes, galetes d'ametlla, coca de fruits secs, panellets, bastonets de pipes, coca de poma, plum cake, pastís de taronja i ens han portat codonyat fet a casa.

El divendres al matí tota l'escola va fer macedònia: poma, pera, kiwi, plàtan, mandarina, raïm, magrana i suc de taronja.

I per la tarda LA TARDA DE TARDOR: un moment especial en el qual, amb l'ajuda d'uns quants avis vam torrar castanyes i ens vam menjar tot allò que havíem fet amb la companyia d'aquella colla de mares que ens havien ajudat.

Han estat dos dies fantàstics i plens d'emocions!

Gràcies a tothom qui ho ha fet possible!