TALLER DE TEATRE PER PARES I MARES

Els pares i les mares de l'escola van estar durant unes quantes sessions fent un taller de teatre durant el primer trimestre de curs.

Veient que l'obra de teatre els hi anava molt gran per representar-la amb les nenes i nens de l'escola, van decidir que elaborarien uns titelles i representarien l'obra amb titelles.

Després de Nadal van començar a pensar com volien els titelles, com els podien fer, com els vestirien,.........

Van anar passant els dies i anàvem veient com a l'escola venien a treballar a les tardes per confegir els titelles, vestir-los,... també venien als vespres a treballar-hi.

Finalment, el passat divendres a la tarda ens van representar l'obra: “Any de neu, any de Déu”.

Vam compartir una tarda tots plegats i vam gaudir del teatre de titelles.

Ara, els titelles, formen part de l'escola ja que els pares i mares ens els han regalat.

En nom de tots i totes qui hem gaudit de l'estona que ens heu fet passar: MOLTES GRÀCIES!!!