Inici
Contacta

Menu Ampa

ampa ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES

Des de la creació del CEIP Sant Julià es va organitzar l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes, la qual manté una estreta col·laboració amb el centre i ha promogut demandes de tot tipus per a millorar l'escola i els seus equipaments.

Aquesta associació permet establir un bon canal de comunicació entre les famílies i el col·legi, vehicula les propostes i inquietuds de les mares i dels pares i; en definitiva, fa que tots plegats, pares i mestres, treballem per la contínua millora del nostre centre.

L'AMPA ha realitzat la distribució dels llibres de text durant els darrers cursos i ha aportat algunes millores importants en l'equipament de l'escola (ordinadors, suros per les classes, material d'educació física, llibres per a la biblioteca, ...), així com el suport econòmic per a la realització de diverses activitats culturals i l'organització de les seves activitats extraescolars.

TOTES LES ACTIVITATS PROGRAMADES S'OFEREIXEN EN HORARI DE:

16:30h. A 18:00h. (excepte natació i servei Bon dia)