Per aconseguir els objectius marcats en el Projecte Educatiu de Centre considerem molt important la participaciķ en les activitats complementāries que s'organitzen durant tot el curs.

Colōnies Escolars.

Es realitzen el segon curs de cada Cicle de Primāria, és a dir a segon, quart i sisč. Aquestes estades es porten a terme en albergs de la Generalitat , en Camps d'Aprenentatge del Departament d'Educaciķ i a l’escola granja de Santa Maria de Palautordera. La seva finalitat és potenciar la interrelaciķ del grup classe i l'adquisiciķ de coneixements a través d'activitats específiques.

Sortides al Camp d'Aprenentatge del Tarragončs.

Descobreix els secrets de la Catedral

Vine al Port i aprendrās el mar

Sortides d'un dia.

Educaciķ Infantil: Parc Samā, Aqualeon, Prados, Corral d’en Neri (El Catllar)  i Tarragona

Educaciķ Primāria: Zoo de Barcelona, Catalunya en miniatura, Aquarium i Imax a Barcelona, Museu de la Ciencia, Mas Baget (L’Alforja), Castell d’Escornalbou, Poblat Ibčric de Calafell, Cova Font Major (L’Espluga de Francolí), Vila Romana dels Munts i Monestir de Santes Creus.

Festes populars.

Castanyada, Nadal (Tiķ i Reis), Carnaval, Sant Jordi, Diada de l'Escola, festa de Final de Curs, participaciķ en una xat del PIE, sobre costums de la Vila.

Educaciķ Viāria.

A cārrec de la Policia Local per a tots els nivells.

Educaciķ Ambiental.

A cārrec de biōlegs contractats per l'Ajuntament de la Vila

Audicions Musicals.

Revista Escolar.