SORTIDA A BARCELONA 6è

Com la majoria d'anys, els alumnes de sisè a final de curs, fem una sortida a Barcelona amb dos objectius: conèixer una mica els edicis i estils arquitectònics més importants i que hem anat estudiant al llarg del cicle i per l'altra banda, passar-nos-ho bé i dir adéu a l'escola amb una activitat lúdica, patinar sobre gel.

Al matí vam passejar pel barri gòtic, la catedral, la capella de Santa Llúcia, la plaça del Rei, la plaça de Sant Jaume....A la tarda vam anar a patinar sobre gel al Palau de gel del Barça. Molts no havíem patinat mai, però al cap d'una hora ja ens sabíem tots. Va ser molt divertit i va servir per reforçar els llaços d'amistat amb uns companys amb qui, després de passar nou anys junts, ha arribat el moment de dir-nos adéu.

La font del Claustre guarnida pel Corpus i l'"ou com balla"
Vista de la Catedral