SORTIDES DE CONEIXEMENT DE LA COMARCA

Si voleu conèixer moltes coses de la nostra comarca cliqueu a la icona

Els alumnes de quart realitzen cada any, tres sortides per conèixer millor la comarca: la de muntanya, la de la plana i la de la capital de comarca, El Vendrell.
Vegeu algunes fotos d'aquestes sortides:

curs 2006-2007

a la muntanya:

La ruta per la muntanya comprèn els pobles d'Albinyana, La Bisbal, La Juncosa, Masllorenç i Bonastre. Al primer hem fet una observació general del relleu de la comarca, la utilització de l'aigua i les diferències entre les cases d'ara i les d'abans. A La Bisbal hem vist com es fa l'oli al molí de i també una exposició de les barraques de pedra seca. A La Juncosa hem estat molt a prop de la Serra del Montmell i hem conegut una llegenda sobre el seu origen. A Masllorenç hem donat un tomb pel poble i hem descobert el tercer poble del Baix Penedès amb un àngel al campanar. A Bonastre no hem tingut temps per observar els antics rentadors que quden al poble. Potser un altre dia....

a Albinyana coneixent la nostra comarca

estudiant la Riera de la Bisbal

curs 2003-2004

a la muntanya:

a Albinyana escoltant al Joan
a la Bisbal al molí d'oli
a la Bisbal observant els antics rentadors
a Masllorenç

a la plana:

observant els safarejos de Santa Oliva
als Arcs de Sant Jaume
al Museu Cañas de Banyeres
a la torre de Banyeres

curs 2002-2003

a la plana:

Aquí els tenim davant de l'aqüeducte romà de Sant Jaume dels Domenys I aquí a Santa Oliva amb el castell medieval de fons.