SÍNTESI DEL PROJECTE LINGÜÍSTIC DE CENTRE

La llengua catalana és l'emprada normalment com a llengua vehicular i d'aprenentatge (L.1).

L'aprenentatge de la llengua castellana s'inicia al primer curs del primer cicle d’E. P. (L.2). Donades les característiques socio-lingüístiques de l'escola durant el cicle inicial l'aprenentatge d'aquesta llengua és principalment oral i l'objectiu es posar en contacte als alumnes amb la llengua que la majoria dels alumnes no coneixen.

Pel que fa a la llengua estrangera, l'anglès, l'objectiu és que en finalitzar l'educació primària els alumnes tinguin una competència comunicativa que els permeti expressar-se i comprendre a nivell bàsic. Per aquest motiu l'ensenyament de la llengua s'inicia a l'educació infantil al nivell de P3 de manera oral i lúdica. Durant els cicles Inicial, Mitjà i Superior continua l'aprenentatge de la llengua durant l'horari específic de l'àrea. Aquest horari obligatori es complementa setmanalment amb una hora de conversa "Let's speak" i amb la realització de les activitats de càlcul mental corresponents a l'àrea de matemàtiques (Content and Language Integrated Learning) "Numbers all around".