Tornar IES Flix

SPIRIT, EL NOSTRE PROJECTE COMENIUS
El curs 2005/2006 l'IES Flix iniciava la seva aventura d'un programa SÓCRATES (programa d'acció comunitari en matèria d'educació de la Unió Europea). Dins d'aquest programa accedíem a un projecte COMÈNIUS, l'objectiu principal del qual pretén millorar la qualitat de l'educació escolar i reforçar la seva dimensió europea, promovent la consciència de la diversitat cultural a partir de projectes de treball interdisciplinari dins els centres.

El novembre de 2005, a la trobada preparatòria duta a terme a Raalte (Holanda), coneixíem, per fi, els nostres amics europeus que ens han d'acompanyar en aquesta aventura fins al 2009:

" Carmel College Salland, de Raalte (Holanda) -escola coordinadora del projecte-
" Private Heimvolksschule Wartenberg, de Wartenberg (Alemanya)
" Collège St. Dominique et Lycee Notre Dame, de Guingamp (Bretanya)
" Launen Peruskoula, de Lahti (Finlàndia)
" Antonio Meucci, de Turin (Itàlia)

En aquesta trobada preparatòria es va concretar que SPIRIT seria el nom del projecte. Aquesta paraula resulta de les sigles dels temes que es tractaran al llarg d'aquests cursos: Sociologia, Política, Identitat, Recerca i Tecnologies de la Informació.

A la nostra web trobareu informació de les activitats i dels projectes que anem fent amb els nostres companys amb la pretensió que, al llarg d'aquests anys, puguem tenir una visió àmplia d'aquest SPIRIT EUROPEU que ens identifica.