Catàlegs | Nous materials | Recursos en línia

Recull de recursos incorporats a la Mediateca del Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre durant el mes de setembre de 2005. Hi trobareu l'enllaç al catàleg per cada material ressenyat. Inclou dades biblogràfiques i documentals de cada material.

Escrits

- Les migracions actuals. Els meus amics i amigues van arribar de molts indrets. Graó (primària; cicle superior)

- L'escola com a motor de l'ètica i els valors (2). Graó (primària; secundària; primer cicle)

- Un compromís per l'educació a Catalunya. MUCE; Diputació de Barcelona (ensenyants; pares; adults)

- Diseño y evaluación de un programa de intervención socioemocional para promover la conducta prosocial y prevenir la violencia. Primer premio nacional de investigación educativa 2003. Ministerio de Educación y Ciencia; CIDE; (ensenyants)

- La quotidianitat al segle XIX: Dues formes de vida. Museu Comarcal de Cervera (primària; secundària)

- Expressió, cultura i cohesió social. Jornada de Figueres, 23 d'octubre de 2004. Consell Escolar de Catalunya (primària; secundària; ensenyants; educadors; gestors de l'educació; professionals de l'educació)

- Llicències d'Estudis Retribuïdes. Resum de projectes (curs 2004/2005). Departament d'Ensenyament (ensenyants)

- Iniciació a l'anglès com a llengua estrangera. Guia didàctica. Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social; (educació d'adults; ensenyants; professionals vinculats a l'educació;)

- Glosario Europeo sobre Educación. Volumen 1- Segunda edición. Exámenes, Certificados y Títulos. Ministerio de Educación y Ciencia. (ensenyants; gestors de l'educació; inspectors; universitaris)

- Premios nacionales de investigación educativa 2003. Ministerio de Educación y Ciencia. (ensenyants; primària; secundària; batxillerat; pedagogs; psicòlegs)

- Premios Nacionales de Innovación Educativa 2003. Subdirección General de Información y Publicaciones (ensenyants)

- Evaluación de los centros de enseñanza obligatoria en Europa. Subdirección General de Información y Publicaciones (professorat; adults; ensenyants)

- Cuaderno didáctico sobre Educación Vial y Salud. Ministerio de Educación y Ciència. (secundària; secundària obligatòria)

- Els serveis socials a Catalunya: una visió històrica. Diputació de Girona (adults; ensenyants; universitaris)

- Los derechos del niño en la escuela. Una educación para la ciudadania. Graó (ensenyants; pedagogs; professionals de l'educació; professionals vinculats a l'educació; psicòlegs; monitors; formació de professorat)

- Cifras clave de las tecnologías de la información y la comunicación en los centros escolares de Europa. Edición 2004. Ministerio de Educación y Ciencia. (ensenyants; gestors de l'educació; inspectors; professionals de l'educació; professionals vinculats a l'educació; formació de professorat)

- Curs d'iniciació a la informàtica. Ensenyaments inicials per a adults. Departament de Benestar i Família. (educació d'adults; ensenyants; adults)

- Iniciació a la llengua escrita. Generalitat de Catalunya; Departament d'Educació (educació d'adults; ensenyants; normalització lingüística;)

- El conocimiento de la Lengua Castellana en alumnado inmigrante escolarizado en 1º de ESO. Un estudio empírico. Ministerio de Educación y Ciencia; Secretaría General Técnica; CIDE (secundària; adults; ensenyants)

- Consell Escolar de Catalunya. Setembre 2002 - Agost 2003. Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. (ensenyants; professionals de l'educació)

- Consell Escolar de Catalunya. Setembre 2003 - Agost 2004 . Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. (ensenyants; professionals de l'educació)

Enregistrament àudio; disc compacte

- Recital de poemes en suport de la Calandreta d'Orlhac. Cercle d'Agermanament Occitano-Català (secundària; adults)

Recurs electrònic; cd-rom

- Red Digital. Televisión educativa: reto y utopía. CNICE (adults; formació de professorat;)