Catàlegs | Nous materials | Recursos en línia l Materials per prestar l Maletes

Catàlegs.
Pàgina amb diferents catàlegs de recursos existents al CRP del Baix Ebre. El format de referència és el del catàleg col·lectiu de tots els CRP del país. Conté informació sobre títol, autoria, característiques físiques, indicatius temàtics, formals i del nivell educatiu on és utilitzable, descripció del contingut i de les potencialitats educatives.

Nous materials.
Inclou les darreres novetats de recursos incorporats a la mediateca del CRP. Des del títol, podeu accedir al catàleg general dels CRP on trobareu tota la informació documental.

Recursos en línia.
Recursos on line, organizats temàticament, per a diferents nivells, àrees o àmbits de la pràctica docent.

Materials per prestar
Llistat de materials que podeu prestar ( càmeres vídeo i fotogràfiques, PC portàtils,...)

Calendari escolar curs 2007/08
Document del calendari escolar

Maletes
Web on podeu trobar el recull de maletes per prestar i una breu descripció dels seus components.