Experiència seleccionada en la modalitat de materials

Títol:

Materials elaborats conjuntament família-escola, una tasca compartida
Centre:
Escola Bressol Municipal La Pineda
Localitat:
Viladecans

Durant l’escolarització dels infants a l’escola bressol proposem la realització conjunta de diferents materials per tal d’ implicar-hiles famílies i poder treballar amb els infants diferents aspectes de forma vivencial. Els que hi exposem són els següents:

• Mantetes i pitets: elaborats per les famílies amb aspectes representatius dels infants.
  • Llibre viatger: s’hi deixa constància , segons els nivells,del motiu de l’elecció del nom de l’infant , de la seva cançó preferidai d’un cap de setmana important.
  • Diari de l’aula,àlbum de fotos i diari de l’Espai Familiar: les educadores hi registren, i mostren a les famílies, que també poden participar en l’elaboració, què han fet els seus fills a l’escola bressol.
  • Diari deltitella (o mascota): els infants es poden emportarun cap de setmana la mascota de la classe. Al diari s’hirecull la informació del cap de setmana per parlar-nea classe.
  • Capsa dels tresors: s’hirecullen diferents materials i objectes del‘infant, tant de casa com de l’escola, per parlar-ne a l’aula.

+ Informació

Fitxa del material