Experiència seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual

Títol:

Activitats de l’escola amb les famílies
Centre:
Escola Miquel Martí Pol
Localitat:
Viladecans

Des del naixement de la nostra escola, el curs 2004/2005, hem tingut la voluntat de fer participar les famílies en el nostre projecte pedagògic. Creiem que és important per a l’educació dels nens i les nenes que els dos espais educatius més propers a ells (família i escola) siguin coherents. A més, som conscients de l’interès que desperta en els pares i les mares conèixer el tipus d’activitats que fan els seus fills/es a l’escola i la manera com els seus fills/es es relacionen i actuen en un context diferent al familiar. I l’enriquiment no és només dels pares i mares, amb la seva participació també hi ha un enriquiment per part dels nens/es i s’apropa la relació entre mestres i famílies. Per aquests motius hem plantejat una sèrie d’activitats.

+ Informació