Experiència seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual

Títol:

L’hort a l’escola: interacció escola/família/entorn
Centre:
Escola Viladecans III
Localitat:
Viladecans

Des de l’escola creiem que el nostre entorn ha de formar part de la vida escolar. Però pensem que no és el mateix contemplar la natura que viure estímuls de primera mà, provocar  experiències que preparinals infants per comprendre la realitat. És per això en il.lusiona crearl’hort.
Ara per ara l’espai destinat a l’hort és un espai que treballarem per tallers i per tant tots els alumnes de l’escola ens en farem càrrec.
Treballarem amb grups heterogenis d’alumnes de P3 i P4. Cada grup farà la mateixa activitat i intentarem que cada nen planti, sembri, regui i tregui les males herbes de l’hort.
En unaparcel.la hi plantarem plantes aromàtiques (romaní, farigola, espígol ,lavanda i camamilla) En coneixerem el seu nom, les seves olors i a la vegada perquè serveixen.

+ Informació