VI JORNADES DE LLENGÜES ESTRANGERES

GIRONA - NOVEMBRE 2004

LLENGUA ANGLESA

Taller de "Patchwork Poetry"
José Luis Bartolomé. IES Montsacopa. Olot

Pop Songs for a Better World
José Luis Bartolomé. IES Montsacopa. Olot

Music in the English classroom: different types of approaches
Laura A. Boyd. IES Menéndez Pelayo. Barcelona

E-learning: Enjoy the Electronic Experience
Sònia Guilana. IES Alexandre Deulofeu. Figueres / Rosa Saló. IES Olivar Gran. Figueres

Another Tool for Promoting Meaningful Language Use in the Classroom: "Catalonia today"
Jim McCullough. Universitat Pompeu Fabra. Barcelona

Naming Ireland or how not to put your foot in it
Caragh Halpin. Escola d'Hoteleria i Serveis. Girona

Big Books: Great Ideas, Marvellous Classes! "Spots, Feathers and Curly Tails"
Lorena Haro. Interlingua Idiomes. Girona

Computer English
Josep Holgado i Pau de las Heras. IES Bonavista. Tarragona

Physical and Visual Activities for Teaching Phrasal Verbs
David Mason. Clen College. Pamplona

Explaining Phrasal Verbs Comprehensively and Dynamically
David Mason. Clen College. Pamplona

Self-access i noves tecnologies a primer cicle d'ESO
Eva Romo. IES de Palamós / Pere Aguilar. IES de Cassà de la Selva

You can teach your class to write a good story
Andrew J.M. Sandilands. Escola d'Idiomes Moderns. Universitat de Barcelona

LLENGUA FRANCESA

Corrections et évaluations des expressions écrites et orales
Annick Clément. Servei de Llengües Modernes. Universitat de Girona / Sandrine Doucinet. Escola Universitària de Turisme. Universitat de Girona

Apprendre le français en autonomie: élaboration et emploi de fiches pour l'autoapprentissage
Margarida Aguyé. IES Bernat Metge. Barcelona

Interactions autour du film "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain"
Christine Arnaud. Universitat Autònoma de Barcelona / Rosa Castanyer. IES Joanot Martorell. Esplugues de Llobregat / Lurdes Lucas. IES La Sedeta. Barcelona

Pour le plaisir des mots: Jacques Brel en classe de FLE
Florence Detry. Universitat de Girona

Oser prendre et partager la parole dans une autre langue pour communiquer avec les autres.
Joan Josep Rodríguez. OCCE66. Perpinyà / Lydie Bunouf. St. Llorenç de la Salanca

La botanique en français
Carolina Vicente. APFC / Mercè Barberillo. IES Bruguers. Gavà

LLENGUA RUSSA

L'aspecte lingüístic i cultural dels textos literaris en el procés d'ensenyament de llengües estrangeres (a base dels textos d'escriptores russes)
Anna Golubiátnikova. EOI. Girona

SESSIONS PLENÀRIES

L'estat de les llengües en el segle XXI
Neus Lorenzo. Inspecció. SSTT Baix Llobregat - Anoia

El Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar, avaluar i les seves implicacions per a la docència.
Dolors Solé. CRLE

La reflexió sobre la llengua a l'ensenyament secundari: aspectes curriculars i pedagògics
Montserrat Irún. IES Joan Oró. Universitat de Lleida

Escriure en L2
Cristina Arana, Joaquim Menció, Anna Elisabet Rigol, Valeria Vassale, EOI. Girona

Aprenentatge simultani de llengües romàniques: una proposta innovadora
Eulàlia Vilaginés. Universitat Rovira i Virgili

TAULA RODONA

Utilització de la llengua pròpia a les classes de llengües estrangeres
Ana Aguilar. Inspecció. Departament d'Educació / Aïda Micó. CEIP St. Jordi. St. Julià del Llor- Bonmatí / Sònia Guilana. IES Alexandre Deulofeu. Figueres / Àngels Campà. Facultat de Ciències de l'Educació. Universitat Autònoma de Barcelona / Manel López. Facultat d'Educació i Psicologia. Universitat de Girona.