|
LLENGUA ANGLESA
|
|
Taller de "Patchwork Poetry"
José Luis Bartolomé. IES Montsacopa. Olot |
|
Pop Songs for a Better World
José Luis Bartolomé. IES Montsacopa. Olot |
|
Music in the English classroom: different types of approaches
Laura A. Boyd. IES Menéndez Pelayo. Barcelona |
|
E-learning: Enjoy the Electronic Experience
Sònia Guilana. IES Alexandre Deulofeu. Figueres / Rosa Saló. IES Olivar Gran. Figueres |
|
Another Tool for Promoting Meaningful Language Use in the Classroom: "Catalonia today"
Jim McCullough. Universitat Pompeu Fabra. Barcelona |
|
Naming Ireland or how not to put your foot in it
Caragh Halpin. Escola d'Hoteleria i Serveis. Girona |
|
Big Books: Great Ideas, Marvellous Classes! "Spots, Feathers and Curly Tails"
Lorena Haro. Interlingua Idiomes. Girona |
|
Computer English
Josep Holgado i Pau de las Heras. IES Bonavista. Tarragona |
|
Physical and Visual Activities for Teaching Phrasal Verbs
David Mason. Clen College. Pamplona |
|
Explaining Phrasal Verbs Comprehensively and Dynamically
David Mason. Clen College. Pamplona |
|
Self-access i noves tecnologies a primer cicle d'ESO
Eva Romo. IES de Palamós / Pere Aguilar. IES de Cassà de la Selva |
|
You can teach your class to write a good story
Andrew J.M. Sandilands. Escola d'Idiomes Moderns. Universitat de Barcelona |
|
|
|
LLENGUA FRANCESA |
|
Corrections et évaluations des expressions écrites et orales
Annick Clément. Servei de Llengües Modernes. Universitat de Girona / Sandrine Doucinet. Escola Universitària de Turisme. Universitat de Girona |
|
Apprendre le français en autonomie: élaboration et emploi de fiches pour l'autoapprentissage
Margarida Aguyé. IES Bernat Metge. Barcelona |
|
Interactions autour du film "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain"
Christine Arnaud. Universitat Autònoma de Barcelona / Rosa Castanyer. IES Joanot Martorell. Esplugues de Llobregat / Lurdes Lucas. IES La Sedeta. Barcelona |
|
Pour le plaisir des mots: Jacques Brel en classe de FLE
Florence Detry. Universitat de Girona |
|
Oser prendre et partager la parole dans une autre langue pour communiquer avec les autres.
Joan Josep Rodríguez. OCCE66. Perpinyà / Lydie Bunouf. St. Llorenç de la Salanca |
|
La botanique en français
Carolina Vicente. APFC / Mercè Barberillo. IES Bruguers. Gavà |
|
|
|
LLENGUA RUSSA |
|
L'aspecte lingüístic i cultural dels textos literaris en el procés d'ensenyament de llengües estrangeres (a base dels textos d'escriptores russes)
Anna Golubiátnikova. EOI. Girona |
|
|
|
SESSIONS PLENÀRIES |
|
L'estat de les llengües en el segle XXI
Neus Lorenzo. Inspecció. SSTT Baix Llobregat - Anoia |
|
El Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar, avaluar i les seves implicacions per a la docència.
Dolors Solé. CRLE |
|
La reflexió sobre la llengua a l'ensenyament secundari: aspectes curriculars i pedagògics
Montserrat Irún. IES Joan Oró. Universitat de Lleida |
|
Escriure en L2
Cristina Arana, Joaquim Menció, Anna Elisabet Rigol, Valeria Vassale, EOI. Girona |
|
Aprenentatge simultani de llengües romàniques: una proposta innovadora
Eulàlia Vilaginés. Universitat Rovira i Virgili |
|
|
|
TAULA RODONA |
|
Utilització de la llengua pròpia a les classes de llengües estrangeres
Ana Aguilar. Inspecció. Departament d'Educació / Aïda Micó. CEIP St. Jordi. St. Julià del Llor- Bonmatí / Sònia Guilana. IES Alexandre Deulofeu. Figueres / Àngels Campà. Facultat de Ciències de l'Educació. Universitat Autònoma de Barcelona / Manel López. Facultat d'Educació i Psicologia. Universitat de Girona. |