Forma't relaxadament
amb l'escola de Natura del Corredor

A TRAVÉS DE LA HISTÒRIA
Curs 2007 - 2008

Aquesta activitat tindrà certificació per assistir a les dues sortides i a la conferència

És molt important que us hi inscriviu prèviament
CRP Vallès Oriental I - Granollers-
crp-granollers@xtec.cat

L'antiguitat a casa nostra

CONFERÈNCIA dissabte, 17 de maig de 2008
Hora: 10'00 h
Punt de trobada: CEIP Mil·lenari de Cardedeu (C/Verge de Pilar, 8)

Tertúlia educativa que versarà sobre les dificultats d'ensenyar història als nostres alumnes, fent especial èmfasi en noves metodologies i nous plantejaments pedagògics.
Es comptarà amb la presència de diversos experts que aportaran diferents perspectives sobre la matèria.

Inscripció: poseu-vos en contacte amb el CRP

Céllecs: la prehistòria al nostre abast

SORTIDA dissabte, 24 de novembre de 2007
Hora: 9:30 h
Punt de trobada: gasolinera de La Roca, entre La Roca i Vilanova del Vallès (BV-5001)
Presentació de la proposta didàctica per treballar la prehistòria a primària i secundària.
Els careners vallesans de Céllecs amaguen, enmig de boscos i brolles, un dels tresors prehistòrics més importants del nostre territori: dòlmens de galeria catalana, pintures rupestres, pedres amb inscultures i una cova artificial formen el conjunt de construcccions més complet del focus megalític de la Serralada Litoral.

El Vallesme a la romana

SORTIDA dissabte, 5 d'abril de 2008

Hora: 9'00 h
Punt de trobada: aparcament de l'ajuntament de Cabrera
Visita didàctica als dos jaciments arqueològics romans de Cabrera de Mar; joies poc conegudes del nostre passat romà que permetran endinsar-nos en la història i conèixer aspectes religiosos, culturals i econòmics de la societat romana.

Anys anteriors

curs 2006-2007