Forma't
relaxadament |
amb
l'escola de Natura del Corredor |
| | | |
A TRAVÉS DE LA HISTÒRIA
Curs
2007 - 2008
|
Aquesta activitat tindrà certificació per assistir a les dues sortides i a la conferència
És molt important
que us hi inscriviu prèviament
CRP Vallès Oriental I - Granollers-
tel. 938464507
crp-granollers@xtec.cat
|
c | |
3 |
L'antiguitat a casa nostra
|
| | | |
CONFERÈNCIA |
dissabte,
17 de maig de 2008 | |
|
Hora:
10'00 h |
| |
Punt de trobada: CEIP Mil·lenari de Cardedeu (C/Verge de Pilar, 8) |
Tertúlia educativa que versarà sobre les dificultats d'ensenyar història als nostres alumnes, fent especial èmfasi en noves metodologies i nous plantejaments pedagògics.
Es comptarà amb la presència de diversos experts que aportaran diferents perspectives sobre la matèria.
|
| Inscripció: poseu-vos en contacte amb el CRP |
|
|
1
|
Céllecs: la prehistòria al nostre abast
|
|
SORTIDA |
dissabte, 24 de novembre de 2007 |
|
|
Hora: 9:30 h |
|
|
Punt de trobada: gasolinera de La Roca, entre La Roca i Vilanova del Vallès (BV-5001) |
Presentació de la proposta didàctica per treballar la prehistòria a primària i secundària.
Els careners vallesans de Céllecs amaguen, enmig de boscos i brolles, un dels tresors prehistòrics més importants del nostre territori: dòlmens de galeria catalana, pintures rupestres, pedres amb inscultures i una cova artificial formen el conjunt de construcccions més complet del focus megalític de la Serralada Litoral. |
Inscripció: poseu-vos en contacte amb el CRP |
|
|
|
|
2
|
El Vallesme a la romana
|
|
|
|
|
SORTIDA |
dissabte, 5 d'abril de 2008 |
|
|
|
|
|
|
Hora: 9'00 h |
|
|
Punt de trobada: aparcament de l'ajuntament de Cabrera |
Visita didàctica als dos jaciments arqueològics romans de Cabrera de Mar; joies poc conegudes del nostre passat romà que permetran endinsar-nos en la història i conèixer aspectes religiosos, culturals i econòmics de la societat romana. |
Inscripció: poseu-vos en contacte amb el CRP |
|
|
|
|
|
| | Anys
anteriors | | |
|
|
|
|
|
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |
|