Experiència seleccionada en la modalitat de cartell

Títol:

La màgia dels ambients: una metodologia per atendre a la diversitat
Centre:
Escola Can Salvi
Localitat:
Sant Andreu de la Barca

Metodologia emprada a l'escola, des de P3 a 2n d’EP, consistent en la interrelació de diferents grups d'edat d'un mateix cicle entorn unes propostes d'activitat variades programades per les mestres:  ambient de construccions, de l'aigua, d'experimentació... a educació infantil.  Ambient de xifres i lletres, english word, experimentació, expressió corporal i música... a cicle inicial. L'alumne escull lliurement cada quinze dies en quina activitat vol participar. Com que es parteix de la motivació de l'alumne per a la realització de l'activitat, aquest pot repetir d'ambient tants cops com vulgui ja que la seva activitat i les seves relacions personals poden canviar molt d'una setmana a una altra.

+ Informació

El cartell