ESCOLA EL FRIGOLET

I si voleu la versió en anglès cliqueu AQUÍ
Música: Benito Cabrera "Nubes de hielo"

Aquesta llegenda ens l’ hem inventada tots els nens i les nenes del Frigolet, des de P3 fins a 6è. d’ EP.

Sempre hem sentit dir que el nom de la nostra “gran escola”, el Frigolet, prové de “frigola” o farigola....així que ens hem animat a donar una mica de cara i ulls a aquesta possible afirmació...

El procés de creació de la llegenda ha estat el següent:

• Els alumnes d’ educació infantil ens hem inventat el plantejament, hem creat el personatge principal, en Xerrameques, hem descrit el lloc i el bonic camp de farigola.
  • Els alumnes de cicle inicial hem continuat la llegenda creant nous personatges, els amics d’ en Xerrameques i explicant les seves preocupacions.
  • Els alumnes de cicle mitjà hem continuat redactant el nus de la llegenda,introduint un nou personatge, la Goja Malvada i un nou indret, les Estunes de Porqueres.
  • Els alumnes de cicle superior ens hem inventat el desenllaç de la llegenda i hem fet sortir l’ Alzina que tenim al pati i que tant ens estimem...a més...creiem que després d’aquest final qui no es creurà encara que el nom de Frigolet no prové de “frigola”???
  • Les il.lustracions estan fetes amb la tècnica del “collage” i el “découpage” amb les mans pels nens i nenes de P4,P5 i 2n.

Esperem que gaudiu llegint la nostra llegenda tant com hem gaudit nosaltres inventant-la, segur que us agradarà moltíssim .

Esteu tots i totes convidats al Frigolet per venir a veure la nostra estimada Alzina...segur que la sentireu parlar fluixet !!!!!!!!!!!!!!!

Torna a activitats