ESCOLA CAN PUIG

Els nens i nenes de 3r. de l'Escola de Can Puig han escrit la llegenda de les goges i la llegenda d'en Morgat en forma d'auca. S'han inventat els rodolins i han fet les il·lustracions.

Els de quart han fet cal·ligrames a partir de les llegendes.

Si ho voleu llegir bé podeu ampliar les presentacions i també visualitzar-les en pantalla sencera.

Els alumnes de cinquè han llegit, adaptat i escrit la llegenda del drac de Banyoles i els alumnes de P5 l'han il·lustrada.

I els alumnes de sisè han fet el mateix amb la Llegenda del castell enfonsat. En aquest cas han fet els dibuixos els alumnes de P5, en blanc i negre.

Els nens i nenes de 6è de l’escola de Can Puig, per grups, s’han inventat una llegenda a partir del nom d’un bullidor, estany o estanyol del Pla de l’Estany.

I, amb una tècnica diferent: plastilina, roba, paper de seda, pasta… han creat un treball plàstic destacant el més important de la seva llegenda.

Podeu veure els treballs plàstics acabats i els alumnes en ple procés de treball. Si voleu veure el llibre acabat de primera mà ho podeu fer a la biblioteca fins el 23 de maig.

Torna a activitats