FULL INFORMATIU
gener 2012
Centre de Recursos Pedagògics Vallès Occidental I - Sabadell - Sant Quirze
Mediateca
MERLÍ Nou cercador de la Xtec de recursos educatius, en línia i físics.
Directori de blocs i webs de biblioteques dels centres educatius de Catalunya. De moment de la nostra zona hi podeu trobar les escoles El Turonet, Juan Ramón Jiménez, Miquel Martí i Pol i l'Institut Sabadell. Si algun centre disposa d'un bloc o web de biblioteca actualitzat ens ho dieu i s'hi podrà afegir.
Bloc de novetats de mediateca: hi podeu trobar els últims materials que ens han arribat.
Planificació estratègica
Recull dels materials utilitzats a les sessions de treball sobre "Planificació estratègica" amb les direccions de centres de primària, la Inspecció i el CRP.
Infermera virtual
Web de recursos, la presentació d'aquesta pàgina web es farà al CRP el dia 28 de febrer de 2012
L'Impuls de la lectura
Hem obert un apartat a la nostra web que recull tots els materials i informacions de l'impuls de la lectura promogut pel Departament d'Ensenyament i que es basa en tres eixos fonamentals: Saber llegir, Llegir per aprendre i El Gust per llegir.
Formació
X JORNADES D'ACTUALITZACIÓ CIENTÍFICA
Formació del professorat de secundària
  • 8 febrer 2012 - Eines digitals per a l'estudi del canvi territorial a vista d'ocell
  • 15 febrer - El nostre futur energètic: L’alumnat de secundària com a mediador entre els científics i la societat
  • 22 febrer - Com s’originen les resistències als antibiòtics?

• Formació PFZ - 2n i 3r trimestre
    . Escola Bressol. Aules temàtiques. Curs - inici 24 gener
    . La pedagogia sistèmica. Cicle de conferències - 25 gener, 1 i 8 febrer
    . Conferència anglès - 6 febrer
    . Jornades: Les diferents intel.ligències - 15 i 22 febrer
    . IV Jornada alumnat mediador - 9 maig
    . VI Jornada escoles bressol: Psicomotricitat - 18 i 19 maig
Experiències centres
Participació en El Projecte Comenius
Suggeriments
  En aquesta secció podeu fer-nos arribar els vostres suggeriments, idees i propostes per afegir al full informatiu digitalitzat.

Mare de les Aigües, 35 - 08206 Sabadell
93.727.76.99