FULL INFORMATIU
febrer 2010
Centre de Recursos Pedagògics Vallès Occidental I - Sabadell - Sant Quirze
Mediateca
  A l'apartat Novetats hi trobareu els materials arribats darrerament al CRP.
Feu una ullada a les Revistes. Hi hem posat totes les que rebem al CRP i els enllaços on podeu consultar-les o baixar-les.
Si en el vostre centre esteu treballant algun tema concret, consulteu Recursos en línia, un apartat de la nostra web on hi anem introduint els temes que ens demaneu.

Projecte Educat 1 x 1
Jornades d'actualització científica pel professorat de secundària. Els dies 3 i 10 de febrer a la UAB - Bellaterra

Agenda 21 escolar. Sessió de dinamització sobre estalvi energètic en centres educatius,4 de febrer al CRP. El 24 de febrer se'n farà un altra sobre Jardineria i hort escolar.

Certificats d'innovació
Consulta i obtenció dels certificats d'activitats d'innovació

Experiències centres

Escola La Floresta - Sabadell

Intercanvi amb un centre d'Anglaterra

Suggeriments

En aquesta secció ens agradaria que hi féssiu arribar els vostres suggeriments, idees i propostes per afegir al full informatiu digitalitzat.
@
crp-sabadell@xtec.cat