Mediateca
Monogràfics
BIBLIOGRAFIA
Traveset, Mercè

La Pedagogía Sistémica: fundamentos y práctica. Editorial Graó.
Aquest llibre planteja els fonaments bàsics de la Pedagogia Sistèmica, ben estructurat i fàcil de llegir.

Morin, Edgar
Los sietes saberes necesarios para la educación del futuro. Editorial Paidós.
Els temps que corren necessiten ser analitzats amb una perspectiva acurada i potent. En aquest llibre, que es llegeix en un tres i no res, l'autor ens mostra quines són les idees clau que cal considerar en educació per a fer front als profunds canvis que s'estan donant en la nostra societat.

Ulsamer, Bertold

Sin raíces no hay alas. Editorial Luciérnaga
Si teniu ganes de conèixer una mica més el contingut de les constel·lacions familiars aquest llibre us permet cabussar-vos-hi d'una forma clara i planera.

Franke-Gricksch, Marianne
Eres uno de nosotros. Editorial Alma Lepik
L'autora era mestra d'una escola austríaca quan va començar a posar en marxa a la seva aula aquest abordatge de la PS. Les seves aportacions són suggerents i de gran ajuda per comprendre quines són les dimensions ocultes que es mouen en les relacions familiars, personals i professionals.

Serrano, Sebastià

Comprendre la comunicació. Editorial Proa
Una barreja entre un estudi científic i una proposta de divulgació qualificada del que ha significat l'evolució de l'espècie humana, escrit amb una narrativa magistral.

Brasdhaw, John Secretos de familia. Editorial Obelisco
Per si algú vol aprofundir una mica més en els viaranys de les interaccions familiars.

Prekop, Jirina
Hellinger, Bert
Si supieran cuanto les amo. Editorial Herder
En aquest llibre es mostren set exemples d'intervencions sistèmiques arran de set casos d'infants que mostren una actitud poc favorable per l'aprenentatge i per la vida relacional a l'escola.

Vaillant, George La ventaja evolutiva del amor. Ridger Institut Gestalt
En aquest cas es tracta d'una obra en la que l'autor ens explica quins són els avantatges de les emocions positives en el desplegament de la vida i del nostre benestar.

Capra, Fritjof

La trama de la vida. Editorial Anagrama
Aquest llibre té una mirada força profunda, si algú està interessat per entendre una mica millor al teoria de sistemes i les dinàmiques complexes de la vida, en aquest llibre hi trobarà una font d'inspiració.

CRP del Vallès Occidental I- Sabadell - S. Quirze del Vallès
Curs 2009-2010